internete sansur degil surat gerek

ingilizce zayıf olunca oluo öyle.

genel yetenek

onay bekleyen yeni yetme. bekletmeyin lan.

yonetimin uzerindeki yuk

hafifletebilrim.

imladan yoksun universiteli genc

<bkz: meslek yüksek okulu>

kafam cok guzel ama intihar etmek istiyorum

<bkz: kafanı skim>

duzgun vucutlu guzel yuzlu sadik kiz isteyen sunepe erkek

göt herifin teki...

duzgun vucutlu guzel yuzlu sadik kiz isteyen sunepe erkek

"götünü yerim!" diyebilitesi yüksek.

sevisme amacli zirve

<bkz: seksi sözlük>

gorunmez kisi

<bkz: gizli özne>

ilginc uyku sayiklamalari

bir keresinde 4 defa "ısmail naber?" demişim.

bekaretimi laik cagdas kulturlu bir erkege vermek isterim

ramiz:"laik demeseydi kayardım."

uzman erbas olmayi planlayan kisilere oneriler

<bkz: uzman erbaşlık komutanın yatagından geçer>
not:uzman erbaş değilim.

engels in kadina bakis acisi

anladığım kadarıyla sadece patron skiyor.

safak 9 haftaya yokuz

<bkz: hadi hayırlısı>

haci bi saniye

o değil de grup ismi nickime benziyor.hayır gerçekten nickime benziyor.

feyyaz yigit

tam adı feyyaz yiğit çakmak.
disko kralının şu sıralar en çok güldüren elemanı.
bir de grubu var ki söyle buyrun.
<bkz: haci bi saniye>

lost cok bozdu

feyyaz yiğitin yardığı disko kralı hedesi.

http://www.youtube.com/watch?v=q3g-vpı702q

haci bi saniye

simple present tense isimli bir şarkıları var ki off.sesli güldürür.

çogzel grup.

şunu da feysbuktan arakladım:

hacı bi saniye;hissiyat posasını yazarak,çizerek,çalıp söyleyerek değerlendirmeye çalışan insanların soluklandığı bir gölgedir.öylesine bir gölge ki o gölgede hissiyat pis eser,gönül caddeleri ceryan yapar.şimdilik bu aktiviteler vasıtasıyla kendince eylenen bu insanlar;sizlerinde iştirakıyla olur olmaz şahlanabilir.birileri dinlerse müzisyen,birileri okursa yazar,birileri bakarsa çizer olur şu deli yüreğim!

feyyaz yiğit çakmak/gitar-vokal
gündüzhan gündüz/bass
berk konak/davul

ahanda facebook sayfaları:
http://www.facebook.com/...php?gid=131600890193940

zelooo'nun hatırlatmasıyla bir de myspacelerini paylaşayım:
http://www.myspace.com/hacibisaniye

gecici meydan sozluk radyosu

program bitti dinleyen herkese teşekkürler.ses kötü de olsa eglenebildiysek ne mutlu bize.*

gecici meydan sozluk radyosu

yaşlıları bekliyoruz.